بیرق خاکی
افتخار شیعه بی باکی توست بیرق ما چادر خاکی توست
شنبه 27 مهر 1392برچسب:,
چه راحت به سخره گرفتي همه اين رنج و دلتنگي ها را ...

به نقل از مشرق،  لابلاي صفحات اينترنتي به مطلبي برخورد کردم که ديدم عبور از آن ظلم به مظلوميت شهدا و همسران شهداست. خواندم خانم نعيمه اشراقي نوه امام مطلبي را در صفحه فيس بوک خود گذاشته که شايد خواسته با سخره گرفتن اين مظلوميت،‌ لحظاتي را به تفريح بپردازد. حالا روي سخنم با اوست:

 

خانم اشراقي هر که هستي باش و به هرخانواده‌اي که تعلق داري،حرفي نيست. اما اين تعلق، تو را مصون نمي کند که در برابر توهين و تحقيري که به زنان دلسوخته شهدا روا داشته اي بگذريم و سکوت کنيم.


من خود به خانواده شهدا تعلق دارم. به يک شهيد پس از جنگ. هرچند فرقي ندارد شهيد، شهيد است. بسيار هم با همسران شهداي جنگ و بعد از جنگ همنشين بوده و هستم تاب حرفت را نياوردم. تنم لرزيد. تمام لحظاتم به درد گذشت و چند دقيقه اي به سکوت و رنج سپري کردم اما در دلم نه نفرين کردم و نه ناسزا گفتم فقط دوست داشتم کاش نام خانواده مردي بزرگ را يدک نمي کشيدي و اينچنين سخيف نمي گفتي. بگذار نام خميني و راه خميني که مردان بزرگي در راه و آرمانش که همان آرمان اسلام ناب است شهيد شدند، مقدس بماند. ويرانش نکن!

 

گمان نکنم درد دل و سختي و رنج و مشقت يک همسر شهيد را درک کرده باشي. يقينا درنيافته اي که اينچنين در صفحه اجتماعي چنان نوشتي که دل بدخواهان امام خميني(ره) را هم شاد کردي که از تو خواستند ادامه دهي. دست مريزاد به تو!


دلم طاقت نياورد از رنجي که بر همسران شهدا رفت دفاع نکنم و سخن نگويم. دانستم دل همه همسران شهدا از توهين تو چنان به درد آمده که مهدي همت را برآشفته کرد.


داغ جنگ و تحريم هنوز بر دل همه مردم ايران هست. بيراهه نيست بگويم بيشترين رنج را همسران شهدا متحمل شدند و بارگران زندگي و تربيت فرزندان را به دوش کشيدند.‌ آن وقت که همسران مظلوم شهدا در تنهايي و دشواري مصائب زندگي را تحمل مي کردند و با چشماني خيس اما دلي پراميد شب را سر مي کردند،‌ سالهاي جواني عمرشان را با مشقت گذراندند تا فرزندان و يادگاران شهدا را همچون پدران بزرگوارشان به سرانجامي نيکو رهنمون شوند کمتر از مظلوميتشان سخن رفت وآنان حيا کردند و دم برنياوردند اما حالا چه راحت اين سرمايه هاي معنوي حراج مي شوند!


سخت است برايم بگويم اين زنان مظلوم که حالا به ميان سالي هم نزديک شده اند چه سخت بر آنان گذشت اين سالها... شايد آن هنگام بودند کساني که در فروشگاههاي مارکهاي اروپايي سرگرم خريدهاي آنچناني بودند.


چه راحت به سخره گرفتي همه اين رنج و دلتنگي ها را ...


حرف آخر اينکه؛ يادداشت را از صفحه فيس بوکت حذف کردي، رنج دل شکستگي از توهيني را که به همسران مظلوم شهدا به جا گذاشتي چگونه پاک خواهي کرد؟!


خاک پاي شهدا و خانواده هاي شهدا بودن لياقت مي خواهد که بايد از خداوند بزرگ طلب کرد.

+ نوشته شده در 18:33 توسط رزمنده سایبری.
پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:,
واکنش تند پسر شهید همت به نوشته توهین‌آمیز نعیمه اشراقی
 
 
 

 فرزند شهید محمدابراهیم همت در واکنش به یک یادداشت توهین‌آمیز از "نعیمه اشراقی" درباره خانواده‌های شهدا در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک، یادداشتی نوشت که بخشهای مهم آن از این قرار است:

خانم "نعیمه اشراقی" دهان باز کرده و دُرفشانی نمودند.

چند نکته در مورد گفته‌های ایشان به نظرم رسید که بد ندیدم اینجا بگویم شاید به گوش اطرافیان ایشان رسید:

1- بهتر است اطرافیان ایشان تذکری به ایشان بدهند تا شاید کمی در گفتارشان تغییر صورت گرفته و این حداقل را درک کنند که هر حرفی را نباید زد و حداقل در هر جایی نباید هر حرفی را گفت.

2- اولین چیزی که با مطلب زشت ایشان به ذهن می‌رسد، این است که وقتی بچه‌های این مملکت در زیر گلوله و بمب و خمپاره تکه‌تکه می‌شدند، رهبری که خیلی از آن "فرزندان ایران" به فرمان او راهی جبهه شده بودند، داشته در مورد ایشان و خانواده آن سربازان، شوخی‌های زشت می‌کرده!!!!! این چیزی‌است که مطلب اشراقی به هر ذهنی تزریق می‌کند. آیا چنین کاری تیشه‌زدن به ریشه افکار و شخصیت امام خمینی نیست؟ ایشان نمی‌فهمد با چنان مطلبی تا چه حد وحشتناکی، بنیانگذار جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و خوار و کوچک کرده؟

در هر صورت یا واقعاً امام خمینی چنان گفتار و تفکر و برخوردی داشته (که هر جوری نگاه می‌کنم با عقل جور در نمی‌آید) یا خانم اشراقی دروغ می‌گوید و این هم باز باید تذکری باشد به بیت امام و اطرافیان خانم اشراقی که جلوی دُرفشانی‌های گاه و بی‌گاه ایشان را بگیرند.

3- اگر واقعاً چنان شوخی بی‌شرمانه‌ای در آن ایام در جامعه شایع بوده، تنها باید گفت شرم بر سازندگان و شرم بر رواج‌دهنده‌های چنان شوخی بی‌شرمانه‌ای. افرادی که آن‌قدر بی‌شعور و نفهمند که این را درک نمی‌کنند که با این ظلم‌ها به خانواده‌های سربازان جنگ‌شان، فقط باعث می‌شوند در جنگ بعدی کسی برای‌شان نجنگد و خواهر و مادر و دختر و باقی زنان فامیل و آشنای‌شان مثل سده‌های گذشته در زیر دست و پای سربازان دشمنان شرقی و غربی قرار بگیرد ... و کشورشان دوباره تجزیه شود و از این هم کوچک‌تر گردد...

اتفاقی که در زمان شاه‌های فاسد و جنایتکار و بی‌کفایت قاجار رخ داد...

اگر عده زیادی نادان و نفهم از شدت سرخوشی و حماقت با همه چیز شوخی دارند، دست روزگار این‌گونه نیست؛ وقتش که برسد آنچنان ضربه‌ای می‌زند که نفهمند از کجا خوردند...

4- این‌گونه افراد را که می‌بینم حس می‌کنم در جنگ گذشته کلاه گشادی بر سر خانواده‌های کشته‌های جنگ و کل رزمنده‌ها گذاشته شده. رزمنده‌ها در جبهه جنگ و زیر رگبار گلوله و بمب و خمپاره بودند و خانواده‌های‌شان در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کردند (و این سختی بعد از شهادت و جانباز شدن رزمنده‌ها ادامه یافت و گاهی بیشتر هم شد..) و آن‌وقت این خانم که در خوشی تمام به سر می‌برده و سایر افراد مشابهش، چنان تفکر و شخصیتی داشته و دارند و تمام‌شان هم به خودشان افتخار می‌کنند...

پ.ن : فقط و فقط بخاطر احترامی که برای امام خمینی قائلم از چنین ادبیاتی استفاده کردم وگرنه در برابر شخصی که چنان توهینی به خانواده‌های شهدا نموده الفاظ درخور شأنش را به کار می‌بردم و البته این نگه‌داشتن حرمت، همیشگی نخواهد بود. اگر اطرافیان ایشان تصحیحی در گفتارش صورت ندهند، چاره‌ای جز شکستن حریم‌ها باقی نمی‌ماند.

فارس

+ نوشته شده در 12:22 توسط رزمنده سایبری.
شنبه 13 مهر 1392برچسب:,
شعار «مرگ بر امریکا» ممنوع شد!!!
 
 

به گزارش جام نیوز، سایت نیمروز مدعی شد: بر اساس گزارشات رسیده از مشهد مقدس شعار «تکبیر» بعد از نمازهای جماعت در حرم رضوی ممنوع شده و مکبرین اجازه ادای این شعار را ندارند.

تنها چند روز پس از گفت و گوی تلفنی میان رئیس جمهور ایران و همتای امریکایی وی، تکبیر بعد از نماز در حرم رضوی ممنوع شد. یکی از اصلی ترین بخش های این تکبیر شعار های «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است.

به نظر می رسد این ممنوعیت با هماهنگی مسئولین آستان قدس رضوی صورت گرفته است و مکبرین صحن های مختلف حرم رضوی؛ بر خلاف روزهای گذشته اجازه ادای این شعار را ندارند.


سیدمحمد حسینی از کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به این مساله در صفحه شخصی خود نوشت: «  امروز رفتیم سراغ مکبر صحن گوهر شاد حرم امام رضا جان گفتیم چرا تکبیر نمی گید. بنده خدا سرشو انداخت پایین گفت به ما گفتند دیگه تکبیر نگید.

+ نوشته شده در 19:18 توسط رزمنده سایبری.
جمعه 12 مهر 1392برچسب:,
فقط خدا نامحرمه!!
 
 
نظرات: 431 بازدید
 
 

نمازش که تمام شد چادر را تا کرد و گذاشت در سجاده.موهایش را پریشان کرد

و سرخاب  وسفیدابی کرد و وارد مجلس مهمانی شد.فرشته سمت چپ لبخند

تلخی زد و به فرشته سمت راست گفتː<انگار فقط خدا نا محرمه!....>

حجاب برای زن ,تاج بندگی از خداست.

چه چیز زیباتر از بندگی؟!

+ نوشته شده در 13:31 توسط رزمنده سایبری.
جمعه 12 مهر 1392برچسب:,
آنکه به خاک هم نمی ارزد...
 
 حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) می فرمایند: اگر زن عفت داشته باشد به دنیا می ارزد؛ وگرنه به خاک هم نمی ارزد.
 

 

 

حجاب موجب زیبایی می شود

امام صادق علیه السلام می فرماید: حجاب زن برای طراوت وزیبایی اش مفید است. آری همیشه دُرّ و گوهر را در خزانه های آهنین نگهداری می کنند و زن هم اگر قدر و منزلت خویش را بداند آن را در گوهر حجاب محفوظ می دارد و اجازه نمی دهد نامحرمان به حریم او تجاوز نمایند.

+ نوشته شده در 13:27 توسط رزمنده سایبری.
پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,
هــــیزم برای سوزاندن قلب زهـــــرا (س) نباشیم

هیزم برای سوزاندن قلب زهرا (س) نباشیم

هــــیزم برای سوزاندن قلب زهـــــرا (س) نباشیم

 واقعا دست طراحش درد نکنه خیلی حرف پر معنی زده. امیدواریم که همه ی بانوان ایران اسلامی قدر گوهر وجودی خودشون رو بدونند.

منبع عکس: پلاس - حسن احمدی

+ نوشته شده در 14:2 توسط رزمنده سایبری.
یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:,
لکه دار شدن عفاف دختران ایرانی در منازل سفرا!
 
 
 

 هر از گاهی اخباری از سفارتخانه‌ها و منازل شخصی سفرا در ایران منتشر می‌شود از پارتی‌ها و بزم‌های شبانه گرفته تا برپایی کنسرت و شوهای لباس.

اما تاکنون اگر بزمی بود و حاشیه‌ای، عده‌ای افراد خودفروخته، پای ثابت این مجالس بودند ولی در این روزها همسران سفرا و برخی از مسئولان کشور نیز در جمع‌های این سفارتخانه‌ها حاضر می‌شوند و نظاره‌گر استفاده ابزاری از زنان و دختران ایرانی هستند.

طی روزهای اخیر یکی از سفارتخانه‌های مستقر در ایران جمعی از همسران سفرا و همسران برخی مسئولان را به مراسم برپایی شوی لباس زنانه در منزل سفیر، دعوت کرد، مراسمی که ورود عکاسان مرد هم به آن آزاد بود و کارکنان مرد برنامه نیز منعی برای حضور نداشتند.

نکته قابل تأمل در این گردهمایی این بود که اکثر خانواده‌های سفرای ایران و همسران مسئولان ایرانی، با چادر و حجاب کامل در این مراسم حضور یافته بودند ولی مدل‌ها (فشن‌ها) از بین دختران ایرانی حدود 25 ساله‌ای انتخاب شده بودند که بدون حجاب، روی استیج قرمز برنامه، عرض اندام می‌کردند و عکاسان مرد نیز، این لحظات را به ثبت می‌رساندند، در حالی‌که به این منظور می‌توانستند از دختران ملیت همان سفارتخانه استفاده کنند.

این جریان در حالی رخ داده است که هیچ اعتراضی نسبت به این استفاده ابزاری و تکراری از دختران ایرانی در سفارتخانه‌ها از سوی دستگاه‌های مسئول صورت نمی‌گیرد و نظارت و تلاشی برای حفظ حرمت زن مسلمان ایرانی در این محافل انجام نمی‌‌شود.

اسناد و فیلم‌های این مراسم نیز موجود است که به دلیل حفظ عفت زن مسلمان ایرانی و حضور همسران برخی مسئولان در این مراسم از انتشار آنها خودداری می شود.

فارس/

+ نوشته شده در 22:29 توسط رزمنده سایبری.
یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:,
کوچکترین سرباز دختر جنگ تحمیلی ایران و عراق

+ نوشته شده در 22:25 توسط رزمنده سایبری.